QingjinHarga pengubah distribusi 800kVALangkah berjaga-jaga untuk pembinaan pelindung

  • masa pelepasan:2023-12-22 23:25:12
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:224
  • Penerangan pantas:

    Qingjin, ia mesti dipasang antara pemutus dan pemutus komposit tenaga rendah() kedudukan pemasangan asuransi komersial sekunder

Kandungan artikel
ia mesti dipasang antara pemutus dan pemutus komposit tenaga rendah

() kedudukan pemasangan asuransi komersial sekunder pengubah pada lajur dan tanah mesti memenuhi keperluan berikut: jika ada pemutus di sisi sekunder, atau pemutus sirkuit mesti dipilih sebagai pemutus; Jika tidak ada pemutus pada sisi sekunder, ia mesti dipasang pada kedua-dua sisi penyesuaian komposit tenaga rendah, dan pelompat kabel terpisah mesti disambung ke kabel terpisah pada kedua-dua sisi pemutus sirkuit.

Mod mewakili kumpulan sambungan pengubah jenis kering adalah: huruf utama Inggeris menunjukkan kabel di sisi utama (atau sisi utama), dan huruf Inggeris menunjukkan kabel di sisi sekunder (atau sisi sekunder). Y (atau y) adalah kawat bintang, dan D (atau D) adalah kawat segitiga.

QingjinKaedah sentuhan tangan untuk pemeriksaan pengubah

(I) jarak antara kontor luaran kV dan dibawah pengubah jenis kering dan kereta pelindung atau dinding halaman sekeliling harus mempertimbangkan kesehatan pengangkutan dan perbaikan pengubah jenis kering, dan jarak tidak akan kurang dari m; Pada sudut dengan operasi sebenar, ruang lebih dari m akan disimpan; Jika pagar logam dipilih, pagar logam akan dibawah dan tanda amaran akan digantung di kedudukan yang terkenal.

MocimboaBagaimana untuk mengurangi kegagalan pengubah jenis kering?

Pengubah kuasa milik peralatan elektrik yang relatif kekal, dan kita tidak boleh mengabaikannya dalam aplikasi sehari-hari. masalah umum konduktor pengubah kuasa, pembetulan pengubah kuasa dan penyunting kuasa pengubah kuasa adalah dianalisis di bawah:

Garis kuasa input dan output tiga-fasa akan disambung ke fasa a, fasa B dan fasa C berdasarkan warna saluran bas kuning, hijau dan merah papan terminal pengubah. Garis sifar akan disambung ke garis sifar neutral voltaj pengubah, dan wayar mendarat, kasing pengubah dan titik pengubahnya akan disambung satu sama lain. Pada masa biasa, wayar tanah dan wayar sifar dipimpin oleh wayar neutral pengubah. (contohnya, untuk mengurangi tekanan kerja dan kebocoran. Selepas lokasi kebocoran ditentukan, perawatan permukaan yang sesuai akan dilakukan kemudian bahan mentah biru Fushi akan dipilih untuk perawatan penyegelan.

Kaedah pemeriksaan visual untuk pemeriksaan pengubah

Container pengumpulan adalah botol kaca tanpa warna dengan plug kaca tanah mulut luas dengan volum .kg atau kg. - botol akan dikumpulkan pada masa untuk analisis dan eksperimen. Label akan diletak semasa pengumpulan. Perhatikan nama, sumber,QingjinLaporan ujian pengubah kuasa, tarikh pengumpulan orang pengumpulan, kondisi cuaca dan bahan-bahan lain sampel minyak.

Pengurangan?Penukar tekanan yang mengatur tidak berada di tempat atau lemah

Pengubah kuasa milik peralatan elektrik yang relatif kekal, dan kita tidak boleh mengabaikannya dalam aplikasi sehari-hari. masalah umum konduktor pengubah kuasa, pembetulan pengubah kuasa dan penyunting kuasa pengubah kuasa adalah dianalisis di bawah:

kV dan di atas & plusmn; Tiada muatan tenaga nominal; Sebahagian dari pemutus sirkuit bagi tukar kuasa tap dipasang dalam silinder kertas yang mengisolasi resin fenolik, dan silinder kertas yang mengisolasi dipasang pada bingkai kayu. Operasi rocker sebenarnya tersambung dengan pemutus sirkuit dinamik bagi tukar kuasa tap mengikut rod mengisolasi kayu. Switch kuasa pada muatan tap matikan diasingkan dari tanah oleh silinder kertas yang mengisolasi pada switch kuasa sendiri dan had mengisolasi.


QingjinHarga pengubah distribusi 800kVALangkah berjaga-jaga untuk pembinaan pelindung



Isolasi dan pemindahan panas berbeza. Pengubah jenis kering secara umum diisilai dengan resin epoksi, disejukkan oleh udara semulajadi dan kapasitas besar oleh peminat sentrifugal. Pengubah yang ditenggelamkan minyak diisilai oleh minyak mengisolasi, diisilai oleh minyak mengisolasi dalam sistem yang berkeliaran di dalam pengubah, dan panas dibuang pada radiator (radiator) sistem yang berkeliaran di dalam pengubah.

inovasi teknologiPasukan pengubah kuasa

Ini ialah contoh teknik penggunaan kuasa sebagai penyimpanan kuasa. Alasan utama ialah kaedah pengiraan biasa mengabaikan kehilangan tembaga.

Apabila pengubah kuasa berfungsi dengan muatan penuh, ia memerlukan muatan reaktif besar. Muatan reaktif ini akan disediakan oleh sistem bekalan kuasa dan distribusi. Jika volum pengubah terlalu besar, ia tidak hanya akan meningkatkan pelaburan projek awal, tetapi juga membuat pengubah berfungsi dengan muatan penuh atau muatan untuk masa yang panjang, mengembangkan nisbah kehilangan muatan penuh, mengurangkan faktor kuasa dan meningkatkan kehilangan Internet. Operasi seperti ini bukanlah pembangunan ekonomi atau saintifik.

QingjinKol elektromagnetik terluka dengan wayar kuasa tembaga atau foli dan ditangkap dengan serat kaca. Lekat epoksi tidak perlu dipenuhi. Peralatan pengeringan vakum digunakan untuk menggeruskan dan melemahkan umidifikasi. Beton keseluruhan dituangkan dengan kuat pecahan tinggi, resistensi terhadap kesalahan sirkuit pendek, kesalahan umum dan kesan. Kerja ini berhati- hati.

Sebelum aplikasi, bekas pengumpulan akan dibersihkan dengan bensin kenderaan,QingjinPengubah jenis scb10 kering, air sabun atau penyebab organik lain (seperti fosfat trisodium) kecuali nod minyak, dan air boleh dibahagikan secara evenly dari botol, kemudian dibersihkan dengan air bersih untuk banyak kali. bekas pengumpulan bersih akan dikeringkan dalam oven kering [UNK]. Selepas pendinginan, topi botol akan ditutup dengan ketat dan tidak dapat dibuka sebelum aplikasi.

Apabila meninggalkan kilang

QingjinMaklumat produk lain
  • Saint EtienneJembatan pengangkutan bekasGaya yang muncul

    Saint EtienneJembatan pengangkutan bekasGaya yang muncul

  • Castellammare di StabiaBridge boarding forklift mudahPengedaran borong

    Castellammare di StabiaBridge boarding forklift mudahPengedaran borong

  • Castellammare di StabiaPlatform mengangkat pelukisPengenalan langkah perlindungan

    Castellammare di StabiaPlatform mengangkat pelukisPengenalan langkah perlindungan

  • Castellammare di StabiaPemulihan ketinggian tinggiMemberi perkhidmatan peningkatan teknikal

    Castellammare di StabiaPemulihan ketinggian tinggiMemberi perkhidmatan peningkatan teknikal

  • Al MusayyibPengubah stesenAntioksidan

    Al MusayyibPengubah stesenAntioksidan

  • AmiensKendaraan platform hidraulikPerbandingan lebar pendesak

    AmiensKendaraan platform hidraulikPerbandingan lebar pendesak

  • AmiensJembatan pengangkutan bekasKaedah teknikal dalam perlindungan dinding

    AmiensJembatan pengangkutan bekasKaedah teknikal dalam perlindungan dinding

  • LiegeContainer Jembatan NaikRuang besar untuk pertumbuhan pasaran

    LiegeContainer Jembatan NaikRuang besar untuk pertumbuhan pasaran

  • segera:Peringatan: Maklumat QingjinHarga pengubah distribusi 800kVALangkah berjaga-jaga untuk pembinaan pelindung memberi anda QingjinHarga pengubah distribusi 800kVALangkah berjaga-jaga untuk pembinaan pelindung oleh syarikat kami, perkhidmatan QingjinHarga pengubah distribusi 800kVALangkah berjaga-jaga untuk pembinaan pelindung dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk QingjinHarga pengubah distribusi 800kVALangkah berjaga-jaga untuk pembinaan pelindung, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian QingjinHarga pengubah distribusi 800kVALangkah berjaga-jaga untuk pembinaan pelindung. QingjinHarga pengubah distribusi 800kVALangkah berjaga-jaga untuk pembinaan pelindung di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di QingjinHarga pengubah distribusi 800kVALangkah berjaga-jaga untuk pembinaan pelindung, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!